לפתוח במות: פרוטוקול פגישה 12

מימין לשמאל: גלעד מאירי, רון דהן וארנון פורת: גלעד מאירי, רון דהן וארנון פורת

האיגוד פגש בארנון פורת, יו"ר אגודת הסופרים ושמע עידכונים לגבי אירועי תו שירה ופרוייקטים נוספים

פרוטוקול פגישה מספר 12

אורח: מנכ"ל בית הסופר ארנון פורת.

אני המנכ"ל החדש של איגוד הסופרים מזה חודש וחצי. רציתי להיפגש אתכם על מנת להעביר כמה דברים באופן אישי.

אני מזדהה עם דבריכם. אתם העתיד של הספרות. יש מקום שמוכן לפתוח את לבו וידיו, ללא שום תנאי. הבית הזה הוא שלכם.

אגודת הסופרים לא נמצאת במצב טוב ואני מאמין בחזון ובשינוי, עשיתי זאת ואמשיך לעשות זאת. אני מאמין באגודה הזאת כאגודה שלכם, לא בעתיד אלא עכשיו.

אני מקבל שיש המון מה לעשות וזה מאתגר אותי, להפוך את האגודה לגוף המשמעותי ביותר בספרות העברית והישראלית.

הפלטפורמה קיימת והיא פתוחה עבורכם. תעשו את השינוי מתוך האגודה. אגודה אחת, לא מפולגת, יש לה יותר כוח ויש יותר אפשרות לשינוי.

זו לא גזירת גורל, ניתן לשנות ואפשר לשנות.

גלעד מאירי: תודה לך על המילים החמות. אני חושב שאפשר לפעול בצורה של שיתוף פעולה.

ארנון פורת: בהחלט. בואו אתם תשנו ותעשו את זה אחרת.

מתי: אנחנו לא רוצים להיבלע בתוך האינטרסים של הסופרים. אנחנו שמחים שנוכל להרים טלפון ולהתייעץ ולשתף פעולה.

רענן: אין התארגנות נגד האגודה או האיגוד. אנחנו בעד לקדם את השירה בישראל.

ארנון פורת: הרצון שלי לומר לכם שיש בית שהוא שלכם.

גלעד מאירי: אילו הצעות קונקרטיות עוד יש לך.

ארנון: כל מה שאתם עושים הוא נכון וטוב ואני מעוניין שאתם תעשו את השינוי בתוך הבית. אנחנו נסייע לכם לקדם את המטרות שלכם.

סיום פגישה עם ארנון פורת.

רענן : גיבוש אסטרטגיה לגבי חוק השירה.

שבוע השירה

אפרת: פנייה מסודרת למפמ"ר ולהציג את התכנית בתורה מסודרת. לחדד את העניין החיובי. חייבים לעבור דרכו.

ליטל : אפשר לפנות דרך מתא"ן

אבנר : פעילות ברמת השכבה בבית הספר, למצוא איש קשר בבית הספר

רון : אפשר להגיע דרך מורים בבית הספר

אבנר : שבוע השירה יכלול ארועי חינוך, זמן שידור בתקשורת, כנס שירה

מתי : אולי צריך הנהלה לאיגוד

עדי : צריך פעילות לגיוס חברים

רון : להעלות פוסטים באירוע של תו שירה

מתי : צריך לקחת אחריות על האירוע של תו שירה, צריך שמות של משוררים לארוע

אפרת : לפתוח במות לתוכן כאמצעי גיוס של חברים

אבנר: אולי לשלב תוכן שירי וקול קורא להצטרפות לאיגוד

ליטל : ליצור תסיסה , לנסות להביא שם לתו שירה, נשלחו תרגומים לעיתונים בחו"ל , לפרוץ מחוץ למעגל השירה, להתחיל לפעול בתרומה לקהילה

אפרת: להכין קובץ מוסיקלי לתחנות רדיו. לא להפריד את השירה עצמה מהמאבק.

אודות Mati Shemoelof
משורר, עורך וסופר. A Writer

להשאיר תגובה

